Γιατί έχω Καταθλιπτική

«Γιατί είμαι κατάθλιψη; Καλοκαίρι σκέψη, καθώς κάθισε παίζει με δημητριακά της στο πρωινό τραπέζι. Μέσα στο μπολ δημητριακών του κουταλιού πήγε, τότε mindlessly κέρδισαν κάποιες soggy φρούτα loop.and κλινικά άφησε να πάει? Του γάλακτος που στάζει από το κουτάλι, και τα κομμάτια plopping στο κύπελλο πάλι. »Μόλις έναν βρόχο πια », του σκέψη. «Περισσότερο σαν μουσκεμένος τεμάχια chalk.tastes αρέσει πάρα πολύ." Και με αυτή την σκέψη, η ίδια τιναζόταν επάνω. «Θεέ μου, τι μια θλιβερή σκέψη! Γιατί είμαι πιεσμένη το πρωί σήμερα ";! Then noisily εκείνη clanked του κουταλιού επάνω στο τραπέζι και κούνησε ίδια from ονειροπόληση της. The clanking κέρδισε ένα ruffling την των σελίδων εφημερίδων και αστείος έκφραση του πατέρα του, σαν σκαρφαλωμένο πάνω από το πτυχώσεις. His μάτια της μίλησε, να πει «Τι είναι αυτό το καλοκαίρι; Φαίνεσαι ανήσυχος. " Και το καλοκαίρι, σήκωσε τους ώμους της, που ανάγκασε ένα στεγνό χαμόγελο στο πρόσωπό της και να εξέλθει από την κουζίνα για να αφήσει για το σχολείο. «Θα τα πόδια σήμερα». Αυτό, σκέφτηκε, θα κάνει κάποιες καλές της. Και ακόμα το σύννεφο της κατάθλιψης παρέμεινε χυτό πάνω της, δεδομένου ότι σύντομα θα το μάθετε.
Το εξωτερικό καιρός ήταν γλυκός. Η μαλακή άνεμος φύσηξε από την Ανατολή και μεταφέρονται με το άρωμα των ανθών του καλοκαιριού. Ένας μοναχικός σκύλος ακολουθεί το καλοκαίρι από το μπροστινό φράχτη μέχρι το δρόμο έξω. Το πρωί ήταν μάλλον ευχάριστο, αλλά το καλοκαίρι δεν είδα. Οι σκέψεις της είχαν ακολουθήσει από την πλάτη της σε μια αποκρουστική διάθεση και σκέφτηκε «Γιατί είμαι πιεσμένη όλη την ώρα αυτές τις τελευταίες ημέρες; Όσο περισσότερο σκέφτομαι, αυτό είναι όλο έχω σκεφτεί για όλη αυτή την εβδομάδα! Γιατί είμαι τόσο πιεσμένη όλη την ώρα! Ποιός θα πίστευε ότι είναι αύριο τα γενέθλιά μου; Και αν αυτή η κατάθλιψη δεν υποχωρεί σύντομα, θα είμαι αριστερά ζητώντας «Γιατί είμαι πιεσμένη στα γενέθλιά μου!" Μόλις κάτι που ανυπομονώ να κάνει. "
Οι σκέψεις της θα συνέχιζε το ταξίδι ελιγμού τους, αν είχε ακούσει δεν Α-Hoy! καλοκαίρι Yuhooo!, Που προέρχονται από το λαρυγγικό φωνές του κ. Wickham. Καλοκαίρι κοίταξε πάνω και βρήκε κα Wickham στο αίθριο της με ένα φλυτζάνι καφέ, όπως κάθε πρωί. A φουλάρι διατηρούνται μακριά τα περισσότερα από τα μαλλιά έξω γκριζάρισμα του προσώπου της, και η Τζάκυ Κέννεντυ-esque γυαλιά ήταν σκαρφαλωμένο ψηλά πάνω από το κεφάλι της. Για όσο χρονικό διάστημα το καλοκαίρι θυμόμαστε, η κα Wickham ήταν η επιτομή της ταραχώδες. Χωρίς μια προσοχή στον κόσμο, και ένα «Νοιάζομαι καμιά δουλειά» στάση, η κυρία δεν θα τον κόπο για τα πράγματα όπως εθιμοτυπία, αστεϊσμούς και κοινωνικές ανησυχίες. Κάτι που είχε στην κατοχή της έναντι της αρκετά συχνά στην κοινωνία, αλλά γι 'αυτόν ακριβώς το οποίο, το καλοκαίρι την αγαπούσε. Είχαν χτύπησε ένα μεγάλο ομολόγων κατά το τελευταίο έτος και το καλοκαίρι πολλές φορές πέρασε στην κα Wickham να περάσει η ώρα.
«Yuhooo!« Ο έκανε το καλοκαίρι χαμόγελο. Ακόμη και διάφορα πρόσωπα γύρισε να δει (και να σχολιάσουν) «γυναίκα άξεστος εξής. Περπατώντας πάνω, Καλοκαίρι κάθισε στην ψάθινη καρέκλα, ενώ η κα Wickham χύνεται της ένα κύπελλο.
Τι είναι αγαπητός; Εσείς δεν φαίνονται και τόσο καλά.
Και εκεί, το καλοκαίρι πήγε φορέσει ότι ψεύτικο χαμόγελο στεγνό και πάλι, αλλά η κα Wickham της να χτυπάει σε αυτό.
Τώρα πλέον, θα έχω όλα αυτά δεν ξινή έκφραση μούτρο σε σας. Πες μου το μέλι, τόσο περισσότερο σας βλέπω αυτές τις τελευταίες ημέρες - ότι είναι η μόνη έκφραση που έχετε φορώντας, σαν να θέλει να ρωτήσει: «Γιατί είμαι σε ύφεση; Και όλα τα συμπτώματα κατάθλιψης είναι εκεί! Είσαι κατάθλιψη γλυκιά μου;
Μια μακρά παύση που εξασφαλίζεται ότι το καλοκαίρι μίλησε, δεν ξέρω κα Wickham. Αυτό είναι που έχω προσπαθήσει να αναρωτηθώ εγώ - γιατί είμαι κατάθλιψη δεν υπάρχει λόγος;
Ah. Αλλά είναι για το καλοκαίρι δεν λόγο; Σκεφτείτε σκληρότερα αγάπη. Ίσως είναι κάτι που ορίζεται αυτή η κατάθλιψη περίπου. Σ 'έχω δει ελάχιστα έξω αυτές τις μέρες. Δεν έχει να περπατήσει Rover.Δεν έχει να παίξει αλιευμάτων με Timmy .. όχι .. παίρνετε την κλίση; Είναι η περίοδός σας παίζοντας το κακό; «Coz τότε θα πρέπει να σκέφτεται« Γιατί είμαι πιεσμένη πριν την περίοδό μου »! Και πραγματικά δεν πρέπει να κάνει αυτό! Είσαι αρκετά μεγάλος για να ξέρει ότι είναι οι ορμόνες που κάνουν στο σώμα σας και αυτό θα περάσει με το PMS.
Και ενώ το καλοκαίρι προσπάθησε να σταματήσει την κα Wickham από τον στόμφο η ίδια είχε ενεργοποιηθεί, αναφέροντας τον λόγο μετά την αιτία για την εμφανή κατάθλιψη που το καλοκαίρι ήταν υπό κα Wickham ήταν πουθενά κοντά σε στάση.
Έχετε πιει αγαπητέ! (Βογγητό) Έχετε γλίστρησε σε αλκοολισμό;! - Ωχ . Τι παράλογη σκέψη! Οχι, είμαι βέβαιος ότι δεν έχετε. Ξεχάστε ρώτησα. Ποτέ δεν μπορεί να πει με τα παιδιά αυτές τις μέρες, όμως. Αν και ... ότι πραγματικά φαίνεται σαν κάτι που να ταιριάζει ο σύζυγός μου τρίτη μεγαλύτερη, αγαπητέ μου. Θα πιείτε τον εαυτό τρελή κάθε βράδυ του Σαββάτου και στη συνέχεια να μπει σε ένα από μονολόγους του. Είχε με ρωτούν «Γιατί είμαι πιεσμένη μετά την κατανάλωση Σούζαν, όταν πραγματικά θα πρέπει να happppy.yyy ..HIC »και θα ήθελα να του πω, το αλκοόλ και την κατάθλιψη πάνε μαζί! Ανόητος μου. Ο άνθρωπος θα είναι το ροχαλητό πολύ πριν από αυτήν. Δεν ξέρω γιατί Προσπάθησα ακόμη! Αρκετά όμως από αυτό. Κοίτα με το στόμα μου τρέχει μακριά και πάλι. Πήγαινε τότε αγαπητέ, τι είναι;
Επιτέλους κα Wickham σταμάτησε και το καλοκαίρι συνεχίζεται. Έχω πραγματικά δεν έχω ιδέα κα Wickham, είναι σαν να είμαι κολλημένος στο μπλουζ της Δευτέρας για τα καλά.
Εντάξει. Εμείς θα σας βγάλουμε έξω από αυτό. must've Υπήρξε κάτι που σας έστειλε σε αυτήν την πορεία. Σκεφτείτε σκληρότερα αγαπητός. Κάποιος είπε κάτι για εσάς; Χάσατε κάτι ιδιαίτερο; Μήπως.
Αλλά η φωνή κα Wickham της αισθάνθηκε σαν να ήρθε από κάπου μακριά. «Χάσατε κάτι special.something ειδική .. κάποιον ειδικό." Θυμήθηκε τώρα. Και η σκέψη την έστειλε σε μια έξαψη.
Ο διάδρομος σχολείο και 2 ζεύγη ποδιών υλοποιείται μπροστά στα μάτια της. Ένα ζευγάρι, γυμνά και γλυπτά, καθώς και τα άλλα μπλεγμένες μέσα σε αυτό. Μια εβδομάδα πριν από το καλοκαίρι πήρε τσάντα της και περπάτησε έξω από την τάξη, χαιρετήθηκε από ένα έρημο διάδρομο. Ο τελευταίος, είδε, σφουγγαρίσαμε τον λόγο στο απώτατο άκρο του διαδρόμου. «Αναρωτιέμαι πού πήγε ο Neil», εκείνη είχε σκεφτεί. Neil ήταν συνήθως γύρω στο τέλος της ημέρας. Συναντήθηκαν για ένα chat και αντάλλαξαν τις τελευταίες μουσικές και τα βιβλία. Είχε αρχίσει αρέσει αυτό το τελετουργικό πολύ και προσβλέπει σε αυτό. Με τις σκέψεις της σχετικά με Neil, ήταν αόριστα γνωρίζει οτιδήποτε άλλο καθώς περπατούσε πάνω στη βρύση για μια γουλιά. Εκεί, το βιβλίο της με ποιήματα γλίστρησε και έπεσε. Εκείνη έσκυψε να το πάρει και ότι όταν είδε Neil και Leila κλείδωμα χείλη κατά τις θυρίδες. Η καρδιά της σφυρήλατα ενάντια στο στήθος της. Τότε σταμάτησε. Στη συνέχεια συνέχισε χτυπώντας σκληρά και πάλι. Είδε τα πόδια μπερδεμένα και δεν μπορούσε να παρακολουθώ πια.
Έτρεξε έξω στην ένωση και να μεταφέρονται με τους ήχους της, των χιλίων κύμβαλα χτυπάει στο κεφάλι της, και αυτό που ένιωσα ένα τεράστιο κλουβί γύρω από το στήθος της. Για μια στιγμή δεν μπορούσε να αναπνεύσει. Αλλά ανάγκασε τον εαυτό της πρέπει να ληφθούν σε μεγάλες γουλιές αέρα. Στη συνέχεια, κλείνοντας οποιαδήποτε άλλη, τα ένστικτα που θα μπορούσαν να έχουν έρθει στην επιφάνεια, λίγο αργότερα είπε ο ίδιος τα πράγματα. Φτου! Τι ήταν αυτό;! Δεν πρέπει να δούμε αυτό! Δεν θα μπορούσε των δύο αυτών βρείτε καλύτερο μέρος; Στη συνέχεια, ερεθισμός και ο θυμός σέρθηκε in. Neil θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον μου είπε ότι δεν θα είναι συνάντηση μου σήμερα, πριν το κάνουν αυτό. Στη συνέχεια, μια μικρή μόνος κρίμα. Εννοώ, φυσικά γιατί να με συναντήσει, όταν θα μπορούσε να έχει αυτό. Έχω παιδί μου μερικές φορές, «coz βέβαια αυτό είναι αυτό που θα πρέπει να έχετε συνέβη. Και για τη σύναψή - Ω ξεχάστε το! Όπως και με νοιάζει τι κάνει.Ό, τι κάνουν! Στην πραγματικότητα, εγώ δεν θυμάμαι καν τι Μόλις είδα. Τι είναι; Και ποιος είναι ο Neil. Δεν ξέρω καμία Neil ..
Και τα παιχνίδια μυαλού συνέχισε για μια εβδομάδα μετά από αυτό. Εκείνο το βράδυ δεν μπορούσε να κοιμηθεί. Η εικόνα φυλάσσεται επαναλαμβάνοντας ξανά και ξανά στο κεφάλι της. το χέρι του Neil κάπου βαθιά στις πτυχές του σγουρά κλειδαριές Leila του. Leila γέρνει εναντίον του, την επιστροφή στην Summer.and ξύπνησε με ένα δυσάρεστο αίσθημα ροκάνισμα στο στομάχι της. Περπάτησε πάνω στο παράθυρο και κοίταξε το φεγγάρι στον κήπο. Ένας σκύλος howled κάπου στο βάθος, ο πλάτανος εξαρτά απαλά στο αεράκι της νύχτας. Και περιέργως, δεν έκανε και τίποτα για το καλοκαίρι. Μια βραδιά σαν και αυτή θα έχω προκλητών άλλως μούσα, και ποιήματα θα πάρει τη γέννηση των νωπών μίσχους του παπύρου. Αλλά αλίμονο! Όλα καλοκαίρι σκέφτηκα ήταν «Γιατί είμαι πιεσμένη τη νύχτα σήμερα; Πρέπει να είναι γιατί η μαμά και ο μπαμπάς επισκέπτονται μακριά Νάνα. Ναι, πρέπει να είναι ότι. "
Η επόμενη μέρα στο σχολείο, το καλοκαίρι είχε κρατήσει για τον εαυτό της. Τίποτα δεν Kathy είπε ή έκανε Merle, φάνηκε να βοηθά.
Γεια σου έχετε δει Neil σήμερα; Kathy τη ρώτησε.
Πού να ξέρω πού είναι; Δεν μου πεις τα πάντα, ξέρεις!
Εντάξει μωρό μου. Ηρεμήστε, ήμουν απλά περίεργος, αυτό είναι όλο.
Αργότερα, είχε την υποχρέωση ότι ο Neil έπρεπε να φύγει για Βιρτζίνια να επισκεφτεί τον παππού του, ο οποίος είχε υποστεί επίθεση παράλυση την προηγούμενη νύχτα.
«Neil θα έχουμε ήδη γυρίσματα το καθαρό τώρα." Σκέφτηκε, 2 μέρες αργότερα το απόγευμα. Στη συνέχεια, επέπληξε τον εαυτό γρήγορα. Δεν θα σκεφτόταν του Neil. Είχε την texted κάποια στιγμή, αφού είχε εγκαταλείψει για Βιρτζίνια, κάπου το Σάββατο. Αλλά δεν θα μπορούσε να φέρει τον εαυτό της για να απαντήσει. Γιατί δεν ήξερε. Ή ο ίδιος είχε την πεποίθηση ότι δεν το έκανε. Η εβδομάδα που ακολούθησε, θα βρείτε το καλοκαίρι ολίσθηση όλο και περισσότερο στην κατάθλιψη. γενέθλιά της ήταν 4 μέρες μακριά. Και όλα σκεφτόταν ήταν πώς ακριβώς ήθελε να κλείσει τον εαυτό της στο δωμάτιό της. Τραβήξτε όλες τις κουρτίνες κάτω και δέσμη από κάτω κασκόλ της, μόνο να αναδυθεί. ποτέ! (Αν θα μπορούσε να βοηθήσει).
Δεν είχε δει Neil για πάνω από μια βδομάδα τώρα, δεν με νοιάζει αν είχε ακόμη επιστρέψει.Αλλά τι πιο ερεθισμένο της, ήταν πως ποτέ ο Neil κατάφερε να μην την αφήσει μόνη της. Γιατί ήταν τόσο κλίση κόλαση για κάνοντας αισθητή την παρουσία του σε κάθε μικρό πράγμα κάθε μέρα; Το καθαρό μπάσκετ στο σχολείο, το βιβλίο των ποιημάτων στο γραφείο της, τον άνεμο ρίχνεις το πάνω στη σελίδα δεν. 244 όπου και θα σήμανε την παρ. σκέφτηκε ότι θα θέλατε best.the CD με αφανείς μελωδία ότι ελπίζει ότι θα θέλαμε.Το πίσω μέρος του κεφαλιού κάποιου που έμοιαζε σαν το έκανε όταν ο Neil βουρτσισμένο τα χέρια του πάνω it.or τα γάργαρα γέλια άκουσε στο σχολείο εκείνη τη μέρα. Παντού πήγε, όποια κι αν έκανε, ο Neil φάνηκε να είναι μαζί της σε σκέψεις. Είχε κουραστεί να πιέζει τις σκέψεις του μακριά. Συνειδητοποίησε ότι δεν μπορούσε να το κάνει ακόμα κι αν προσπάθησα. Αυτή κατρακύλησε διανοητικά από αναγκάζοντας τον εαυτό της να σκεφτούν, τότε ώθηση, τότε το ξανασκεφτεί, για την παρουσία του. Και αυτό είναι ό, τι είχε κάνει για την τελευταία εβδομάδα.
.Αυτό ήταν τότε, και αυτό ήταν τώρα και τίποτε δεν έχει αλλάξει. Εκτός από το ότι κάθεται σε κα Wickham, το καλοκαίρι είχε ανατραπεί από το πιο πρόωρο αποκάλυψη όλων. Αναγκάστηκε να ζητήσει από τον εαυτό της, ακόμα κι αν ήξερε ήδη την απάντηση. Ηταν ερωτευμένη με τον Neil! Τι άλλο θα μπορούσε να εξηγήσει όλα αυτά; Τι σημαίνει αυτό όταν δεν επέστρεψε αμέτρητες κλήσεις και τα μηνύματά του; Και δεν είχε τη σκέψη της που αντιμετωπίζει στο σχολείο, μόλις επέστρεψε από τη Βιρτζίνια, είχε ροκάνισμα σε αυτήν; Και όλες αυτές οι σκέψεις και όλα αυτά τα πράγματα που της θύμισε τον. Και Leila.just το όνομα που πήζω καρδιά του καλοκαιριού. Γιατί πονάει να σκέφτεται και να ξανασκεφτούμε τη σκηνή διάδρομο; Η εξήγηση που τελικά ήρθε, αλλά έφερε μαζί της περισσότερο από ό, τι θλίψη θα μπορούσε να φανταστεί. Neil δεν συμπάθησε την πλάτη της, του άρεσε Leila. Και γιατί να μην έχει. Leila ήταν μια παγίδα. Θα μπορούσε να είχα κανέναν ήθελε. Και ήθελε Neil. Και ο καθένας knew.what Leila ήθελαν, Leila πήρε.
«Snap Snap! Δύο απότομη κλικ και το καλοκαίρι ήταν πίσω στην ψάθινη καρέκλα στην κα Wickham του.
Ω μου, πραγματικά πιστεύω θα δείτε ένα αγαπητό γιατρό, είχατε forayed σε έναν άλλο κόσμο εκεί έξω. Μπορείτε πραγματικά να μάθουν για το πώς να ξεπεράσουν αγαπητέ κατάθλιψη. Είστε αρκετά βέβαιοι ότι θα είναι εντάξει;
Ναι κα Wickham. Νομίζω ότι τελικά θα είναι. Καλοκαίρι είπε και γλίστρησε σε μια επιπλέον πληθωρικό χαμόγελο. Και τότε στον εαυτό της ότι μουρμούρισε, «απλά πρέπει να ξεχάσουμε και θα είμαι μια χαρά».
Ελπίζω ναι αγαπητέ. Θα σπάσει πραγματικά την καρδιά μου να σας δούμε τόσο λυπηρό για τα γενέθλιά σας. Πηγαίνετε μαζί τώρα, ή θα είναι αργά για το σχολείο. Αχ και να μην ξεχάσετε να έρθω για ειδικές τούρτα γενεθλίων σας αργότερα αύριο. Είμαι κάνει με το αγαπημένο σας σταφιδόψωμο σας (και στη συνέχεια σε έναν ψίθυρο), με έξτρα ρούμι γιατί γίνουν 18 αύριο.Σσσς! Θα είναι μικρό μυστικό μας. Αυτός πρέπει να σας φτιάξει το κέφι, OH ξέρω - Γιατί δεν παίρνετε αυτό το παιδί, αυτό που ήταν αγαπητός το όνομά του, Neil; Ναι, Νηλ. Γιατί δεν μπορείτε να τον ξεπεράσω και εγώ; Είστε πάντα σε μια καλή διάθεση, όταν αυτός είναι μαζί σας. Ίσως αυτός θα βοηθήσει να σας φτιάξει το κέφι .. άι;
Και με αυτό, η κα Wickham σηκώθηκε από την καρέκλα, γλίστρησε σε αποχρώσεις της και squinting προς τον ήλιο, περπάτησε στο κήπο. Καλοκαίρι ήταν ριζωμένος στο σημείο στο η μνεία του ονόματος του Neil, και στη συνέχεια με τα πόδια που αισθάνθηκε τόσο βαρύς όσο ο μόλυβδος, ο ίδιος σύρθηκε στο σχολείο.
Άκουσα Neil είναι πίσω. Kathy είπε Merle τη διάρκεια του γεύματος. Καλοκαίρι σχεδόν πνίγομαι στο σάντουιτς που έτρωγε. Πελώριος την πλάτη της, Kathy είπε, Ναι, και φαίνεται πραγματικά χαθεί, άκουσα ότι ήταν ζητώντας σας το καλοκαίρι. Πρέπει να πας να τον συναντήσω.
Καλοκαίρι ξέσπασε σε μια πύρινη ομιλία - Εγώ; Γιατί; Γιατί πρέπει να πάω να τον συναντήσω; Δεν θέλω να τον συναντήσει.I.don ».. και σταμάτησε όταν είδε τι ομιλία της είχαν στρέψει τα πρόσωπά τους σε - Merle κοίταξε σαν να είχαν δαγκωθεί από ένα σκυλί rabid και Kathy είχαν το βλέμμα επίσημη κάποιου που βλέπει ένα άτομο φλύαρος ασυναρτησίες για τους ίδιους.
- Τι; Καλοκαίρι αναφώνησε.
Έχετε πραγματικά περίεργο αυτό όλη την εβδομάδα το καλοκαίρι. Αντιδρώντας, όπως ότι κάθε φορά που αναφέρουμε Neil. Μήπως κάτι συμβεί και με σας τους δύο;! Από την εφαρμογή της. Κάτι συνέβη, δεν το έκανε;
Και τότε Kathy διοχετευθεί σε, Θεέ μου! Εσείς φίλησε έτσι δεν είναι; Εσείς συντάσσεται και τώρα είστε όλοι περίεργα γι 'αυτό. Και OH μου! Είναι αύριο τα γενέθλιά σας. Είμαστε απολύτως ΠΡΕΠΕΙ να καλέσει Neil τώρα!
Δεν ρε παιδιά, Οχι! Θα κάνουμε τίποτα του είδους! Neil και δεν είχα φιλήσει εντάξει; Μακριά από αυτό. Δεν θέλω να μιλήσω για αυτό. Κι εγώ δεν θέλω ένα κόμμα! Ακριβώς με αφήσει μόνο καλά; Μπορεί εσείς θα το κάνετε αυτό; Και δεν θέλω ποτέ να δω Neil πάλι.
Και λέγοντας ότι, Καλοκαίρι σηκώθηκε από την καρέκλα της και επιτάχυνε σε όλη την καφετέρια. Οι μαθητές σε όλη την καφετέρια γύρισε να κοιτάξει. Στο τέλος της καφετέριας, το καλοκαίρι σχεδόν γλίστρησε και θα είχα μια άσχημη πτώση, αν κάποιος δεν θα είχε τραβηχτεί προς τα πίσω της. Νερό συνεχούς ροής από τα μάτια της, το καλοκαίρι κοίταξε να δει Leila. Leila την κράτησε από τους ώμους και τράβηξε επάνω.
Είσαι καλά το καλοκαίρι; Τι έχει συμβεί;
Τίποτα Καλοκαίρι είπε. Θέλω μόνο να πάω σπίτι τώρα.
Err.Εντάξει. Leila είπε αφήνοντας να πάει μακριά το χέρι της. Απλά φροντίζετε τον εαυτό σας
Ενώ το καλοκαίρι γύρισε να φύγει, Leila είπε Ω BTW, Neil έψαχνε για σας, αυτός είναι πάνω στο φιλέ δικαστήριο.
Με φρέσκο ​​δάκρυα στα μάτια, Καλοκαίρι στράφηκε στην Leila και έκρηξη έξω δεν μου πάντα θέλει να τον δει ξανά! Πήγαινε πει ο φίλος σας αυτό! Είμαι έκπληκτος που έχει χρόνο για να βγάλει από όλα αυτά φιλιά μαζί σας για να έρθει να με βρει!. Και δεν περιμένουν να ακούσουν τίποτα, Καλοκαίρι έτρεξε από το σχολείο, σε όλη τη διαδρομή προς τη λίμνη.
Ήρθε στη λίμνη όποτε ήταν μόνη της. Το νερό ήταν πάντα ήρεμη. Πουλιά chirped και αγιόκλημα άνθισε και πολύ μεγάλη. Κάθισε σε μια τεράστια πέτρα κοντά στην επιφάνεια του νερού και plopped πέτρα μετά πέτρα στο νερό. Δεν ήξερε πόσο καιρό ήταν εκεί, όταν μία πέτρα χτύπησε ένα βράχο κοντά στη λακκούβα του νερού και αναπηδούν στα ανοικτά κάπου. Ωχ! άκουσε μια δυνατή κραυγή. Γύρισε να δει Neil εκμετάλλευση αριστερό του μάτι και στέκεται απέναντι στις τεράστιες banyan δέντρο.
Ω Θεέ μου! Λυπάμαι τόσο Neil, εγώ δεν εννοούσε να βλάψει you.are Είσαι καλά;
Τίποτα Δεν είμαι! Γιατί ήσουν αγνοώντας μου την περασμένη εβδομάδα το καλοκαίρι; Δεν κείμενα, δεν υπάρχουν μηνύματα, δεν κλήσεις! Τι έχω κάνει;
Αγνοώντας τις παρατηρήσεις του, το καλοκαίρι μίλησε. Ρωτούσα για το μάτι Neil. Είναι εντάξει;
Ξεχάστε το μάτι, θα σας; Θέλω να ξέρω γιατί έχετε εμένα αγνοώντας!
Δεν θέλω να μιλήσω γι 'αυτό Neil.
Και λέγοντας ότι το καλοκαίρι σηκώθηκε να φύγει. Ο Neil κατέχονται από τον αγκώνα και έκανε στάση της.
Οχι, το καλοκαίρι, θα δικαιούνται να γνωρίζουν! Τι έχει συμβεί; Δεν μπορείς να περιμένουμε ότι θα το πιστέψω τίποτα δεν είναι επάνω; Έχω κάνει κάτι για να σας βλάψουν; Καλοκαίρι στενότητες εξακολουθούν να παραμένουν χείλη. Έλα καλοκαίρι, παρακαλώ να μου πείτε κάτι. Μία εβδομάδα θα είναι σχεδόν αδιαχώριστες και τότε θα επανέλθω και να έχετε αλλάξει. Θέλω να πω, γνώρισα Leila και μου είπε πως της είπε.
Σταματήστε εκεί Neil! Τι σας και η φίλη σας μιλήσω για μη ενδιαφέρον για μένα και εγώ θα το εκτιμούσα αν δεν μιλάμε ποτέ ξανά!
Φιλενάδα! - Τι; Ποιός; Leila;!
Ω λυπάμαι. Δεν είναι αυτή η φίλη σας; Τι είναι αυτή φιλώντας φίλων σας τότε; Ω πόσο όμορφη.!
ΤΙ μου! Φιλάω Τι είναι αυτά που λες καλοκαίρι; Τι φιλί;!
Αχ σας παρακαλώ να αφιερώσετε μου το δράμα Neil και δεν υπάρχει καμία ανάγκη να ακούγεται τόσο δύσπιστα έκπληξη! Ο Θεός, ο τρόπος που το λέτε, κάποιος θα πίστευε ποτέ δεν φίλησα Leila!
(Spluttering!) Τι; Όταν έκανα φιλί Leila! - Τι λες;
Εντάξει θέλετε να παίξετε αυτό το παιχνίδι; Εντάξει. Σε είδα Neil. Σε είδα την Παρασκευή το βράδυ στον διάδρομο μαζί της! Ήσουν όλα πάνω από κάθε άλλο. Έτσι η στάση αυτή την πράξη αυτή τη στιγμή. Είμαι άρρωστος της.!
Παρασκευή Πότε
Ω βγει ήδη Neil! Κοντά στα αποδυτήρια! Με το χέρι σου στα μαλλιά της, τα πόδια σου μπλεγμένος γύρω της! Στις 5 μ.μ.!
17:00? Αλλά ποτέ δεν I. ..Παρ' όλ' αυτά
... Και στη συνέχεια έγινε αντιληπτό και Neil έπεσε στο έδαφος γέλιο. Κάρφωσε πάνω στο γρασίδι και πραγματοποίησε το στομάχι του.
Καλοκαίρι στάθηκε εκεί, πρώτα με τη σύγχυση, και όσο περνούσε ο καιρός και ο Neil δεν θα σταματήσει, με περισσότερα από ό, τι ο θυμός θα μπορούσε να φανταστεί. Τέλος, γύρισε τη πλάτη της σε αυτόν και άρχισε να τα πόδια. Είχε περπατήσει δεν δέκα βήματα μπροστά, όταν ο Neil ήρθε και στάθηκε μπροστά της, μπλοκάροντας το δρόμο της.
And φορέσει τότε ένα αναιδές χαμόγελο δεν είχε ιδέα που είχε, της είπε, εντάξει, πρώτα απ 'όλα, στις 5 μ.μ., ήμουν στη Βιρτζίνια με τον παππού μου ...
Πώς είναι δυνατόν;! Σε είδα .. που φορούσε το πουκάμισο.
. Και, δεύτερον, ότι ήταν ο Pete είδατε φιλιά Leila. Πιτ είχε δανειστεί το πουκάμισό μου την Παρασκευή το πρωί, επειδή είχε μια διαρροή του μελανιού σε αυτό. Έτσι εκεί, έκανα φιλί ΔΕΝ Leila. (Στη συνέχεια η μετάβαση σε ένα πιο πειράζοντας τόνο), ακόμη και αν το έκανα το καλοκαίρι, γιατί είναι σας ενοχλεί τόσο πολύ;
Ανακούφιση στο πρόσωπο του καλοκαιριού έδωσε τη θέση απόλυτη έξαψη και μια φωνή που είχε κινουμένων σχεδίων και δυνατά πριν από ένα λεπτό, βγήκε σε καμία περίπτωση δεν υπερβαίνει ένα squeaky ψίθυρο, δεν με ενοχλεί. Έχω was.just.
. Νευριάσει που δεν έχω να σας πω; Neil τελείωσε αυτό που άρχισε.
Err .. ναι.
Και ο θρασύς χαμόγελο παίζει στο χείλη του και το φωτισμό τα μάτια του και πάλι, είπε εντάξει, έτσι ώστε να μην σε νοιάζει που φίλησα Leila; Τότε είμαι βέβαιος ότι η κ. Wickham ψέματα για σένα περιαγωγής γύρω με ένα «Γιατί είμαι πιεσμένη« έκφραση όλης της εβδομάδας, καθώς και. Και είμαι βέβαιος ότι έχετε δεν είχε κανένα πρόβλημα ούτε στον ύπνο, και το κομμάτι για σας μοιάζουν με κάποιον που πέθανε είναι όλη η φαντασία μου;
Αμέσως τρέχουν τα χέρια της πάνω από τα μαλλιά της, το καλοκαίρι fumbled IIwhat εννοείς κα Wickham σου είπε; Όταν σου είπε!;
Δεν ήξερα τι να κάνω το καλοκαίρι. Έχω προσπαθήσει να σου μιλήσει όλη μέρα σήμερα και κατάλαβα ήσουν με την αποφυγή σαν την πανούκλα. Στη συνέχεια, Kathy και Merle μου είπε για το φιάσκο στην καντίνα. Τότε έτρεξε σε Leila και μου είπε για σένα σκέψης φιληθήκαμε. Δεν ήξερα τι να κάνω. Έψαξα παντού για σας και εγώ δεν θα βρείτε. Έτσι πήγα στο σπίτι σας και η μαμά σου μου είπε ότι δεν ήταν εκεί. Γνώρισα την κα Wickham έξω και μου είπε τα πάντα για σας κατάσταση. Και ήξερα θα ήθελα να είναι εδώ. Έτσι, εδώ είμαι.Θέλετε να μου πείτε γιατί φιλί Leila μου σας ενοχλεί τόσο πολύ;
Μισό αμηχανία, μισή κοκκίνισμα και πραγματικά αρχίζει να αισθάνεται ξεπλένεται με όλες το κύμα των συναισθημάτων, το καλοκαίρι γύρισε και άρχισε να τα πόδια σε ένα ψεύτικο ξεφυσάω. Υποστηρίζοντας αυτόν, προσπάθησε απεγνωσμένα να ελέγξουν την αναπαραγωγή χαμόγελο στα χείλη ...Αυτός ήξερε!
Μου έλειψες πολύ, το ξέρεις; Στο σημείο να πάει «Γιατί είμαι σε ύφεση;" (Και ακόμα το καλοκαίρι μπήκε)
καλοκαίρι Περίμενε! Όπως και το ποίημα στη συγκεκριμένη σελίδα που έχω φέρει .. 22.?
22 ..! Και οι δύο, δήλωσε την ίδια στιγμή.
Μου σήμανση για έναν λόγο. (Τότε τρέχει πίσω της) Καλοκαίρι! Ο Θεός είστε γρήγορα! Θα σας επιβραδύνει παρακαλώ; Καλά Θέλεις να το πω δυνατά; (Και την κάλυψη της καθυστέρησης θα μάταια)
καλοκαίρι Εντάξει, αν αυτό είναι που θέλετε.
ποίημα Έτσι Neil αλιεύονται στην τσέπη του και παρουσίασε ένα έγγραφο με τον Robert Κάψτε το scribbled σε αυτό, τότε συμψηφισμού τη φωνή του, άρχισε στα βαθιά βαρύτονο του:
Ω, αγάπη μου είναι όπως ένα κόκκινο, κόκκινο τριαντάφυλλο,? Αυτό είναι αναπηδιέται πρόσφατα τον Ιούνιο.? O, η αγάπη μου είναι σαν τη μελωδία,? Αυτό είναι γλυκά έπαιξε σε μελωδία.
Ως δίκαιη είσαι, όμορφο κορίτσι μου,? Τόσο βαθιά ερωτευμένος είμαι,? Και θα σ 'αγαπώ, ακόμα Αγαπητέ μου,? Μέχρι όλες τις θάλασσες πάει ξηρά.
Μέχρι όλες οι θάλασσες πάει ξηρά, Αγαπητέ μου,? Και οι βράχοι λιώσει με τον ήλιο!? ΟΙ Θα σ 'αγαπώ, ακόμα Αγαπητέ μου,? Ενώ στην άμμο της ζωής αρχίζει.
Και των ναύλων πολύ καλά, μόνο Αγάπη μου,? Και είναι τόσο ρόδινη μια στιγμή!? Και θα έρθω πάλι, αγάπη μου,? Παρά το γεγονός ότι ήταν δέκα χιλιάδες μίλια!
Όταν ο Neil τερματίσει την τελευταία γραμμή και κοίταξε. Καλοκαίρι στάθηκε μπροστά του με ένα πείραγμα χαμόγελο.
Είστε τόσο νεκρός! Λέω σε όλους στο σχολείο!
Δεν θα το κάνουμε αυτό. και λέγοντας αυτό ο Neil την τράβηξε σε αυτόν, αγκάλιασε σφιχτά και την φίλησε απαλά τον αυχένα του λαιμού της. Τότε είπε Ποιος θα πιστεύετε τέλος πάντων;
Ακτινοβολούν σαν χίλιοι ήλιοι υπέροχο, το καλοκαίρι τον αγκάλιασε σφιχτά. Μυρίζεις σαν αγιόκλημα Neil.
Αυτό είναι πολύ καλό.
Uh hm
Και εσείς μυρίζει σαν να είστε έτοιμος να γίνουν 18.Πρέπει να ζητούμε Leila για το κόμμα τότε;
Leila;! και εκείνη τον γρονθοκόπησε πλατεία στο στομάχι.
Ωχ! - Τι; Θα καλέσετε Πιτ και εγώ!
..Όχι. Καλοκαίρι δεν ρωτά «Γιατί είμαι σε ύφεση;», πια.